Přemýšlení nad zajímavými reklamními dárky je občas poměrně náročné. Obyčejná trička, propisky a další zbytečnosti má snad každá firma. Tak co se trochu odlišit a přijít s takovým dárkem, který potěší snad každého? Firemní vína jsou krásnou a milou pozorností a mohou se stát poměrně univerzálním dárkem. Jak vybrat to správné, na co si dát pozor v rámci přizpůsobení, a kde si firemní vína jednoduše objednáte? To se dozvíte v tomto článku.
Obsah
Firemní víno s originální etiketou
Pro odlišení od konkurence a vyvolání zájmu u všech obdarovaných jsou firemní vína s etiketou nebo logem perfektní možností, jak darovat něco opravdu speciálního a hlavně dobrého. Přednosti kvalitního vína totiž dokáže ocenit snad každý. V líbivé lahvi opatřené vlastním logem a nápisem navíc není pochyb o tom, že jde o příjemný a originální reklamní předmět. A kvalitní reklamní víno rozhodně nezůstane zapomenuto, ale naopak může vytvořit další zajímavé vzpomínky. Pokud tedy přemýšlíte, jaký dárek vybrat, zvolte firemní víno a jistě nešlápnete vedle.
Aby byl originální vzhled kompletní, objednáte si nejenom víno, ale i upravenou etiketu či visačku se vzkazem, logem a podobně. To celé může být zabalené v krásné dárkové krabici opatřené logem a určené přímo na víno.
Dárek pro zaměstnance, obchodní partnery i zákazníky
A víte, co je na firemním víně skvělé? Že jde o univerzální dárek, který se hodí jako pozornost pro zaměstnance, obchodní partnery i zákazníky. Jde tak o reklamu, kdy vlastní víno se speciální etiketou jistě probudí zvědavost a odliší vaši firmu od konkurence, která rozdává například propisky. Dárkové víno přitom může být i poměrně luxusní pozorností, kdy dáte najevo, že vám na vašich partnerech i zákaznících skutečně záleží. A pro vážené obchodní partnery, na které chcete udělat extra dojem, si můžete připravit rovnou celé dárkové koše, kde budou kromě vína i další drobnosti a dobroty.
Ideální propagační dárek
A jaká je další výhoda dárkového vína? Může se jednat o zajímavý propagační dárek. Pokud bude jeho hodnota bez DPH menší než 500 Kč, není nutné z takového dárku odvádět DPH. A to je další úspora. Musí se však jednat o dárkové víno pro firemní účely, což znamená jako pozornost pro zaměstnance, obchodní partnery či zákazníky, kteří víno dostanou k nákupu či jiné příležitosti.
Snadné objednání vína podle vašich představ
Získat luxusní vína upravená pro firemní účely je otázkou několika málo kliknutí. Stačí si tak promyslet, jaké množství potřebujete a co přesně chcete mít napsané na etiketě. V rámci objednání vína si můžete domluvit i grafické zpracování etikety, aby bylo celé zařízení tohoto jedinečného dárku co nejvíce jednoduché a pohodlné.